StrikeForce er en UnrealTournament MOD som giver et mere realistisk gameplay.

 
English news
 

StrikeForce.dk nyheds arkiv

2001
Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov Dec
2002
Jan Feb Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov

31 januar 2002 - SF1.75 IR3

1.75 IR3

Brad og Chris er lige blevet færdige med IR3 og den skulle blive delt ud til beta testerne i løbet af dagen.

SF1.75 IR3 ændringer (engelsk):
- Aim mode and unaimed mode tweaked for better performance 
- Aiming of all weapons is faster online to reduce lag effect 
- Throwing distance of grenades reduced 
- Blast radius of grenades reduced 
- Head shot area reduced. Must hit with a bullet over the nose area for a one hit kill 
- Jumping can be done off boxes and ledges without health lose 
- Speed adjusted for a slight increase in game speed 
- 20 new sounds placed in game 
- New inventory graphics in place 
- New AK's in game and working 
- New spark and richochet graphics to replace UT files 
- HKG36 hud bug fixed 
- ES and HR mode available offline with bots 
- Ak and M4 tweaked 
- ADEbot being disabled by new code 

/TykSak

28 Januar 2002 - Nye AK47 modeller

De nye AK47 modeller til SF1.75 er færdige og resultatet er blevet rigtigt godt der er både en model med og uden lyddæmper.

Se den nye AK47 med lyddæmper her!
Se den nye AK47 uden lyddæmper her!
Deltag i diskutionen her!

Der kan være lidt problemer med at se billederne på StrikeForceCenter.com så de ligger lokalt her!

/TykSak

27 Januar 2002 - SF Baggrunde

Der er kommet nogle nye baggrunde som i kan bruge på jeres desktop.



Se dem her!

/TykSak

27 Januar 2002 - SF1.75 IR2

En af de nye features i IR2 er det nye "første persons" mundings ild som har fået ny grafik.
Opti er dog stadig ikke er helt tilfreds med at nogle af våbene bruger samme mundings ild så hvis der er tid kommer der måske ny mundings ild på nogle af våbene.

Se det nye mundings ild her! 

/TykSak

26 Januar 2002 - SF1.75 IR2

1.75 IR2

Brad har kodet SF1.75 IR2 færdig og Optimizer har frigivet den til beta testerne der så skal finde de sidste bugs inden SF1.75 RC1 udgives.

Her er listen over nye features i IR2:

Karakterenes hastighed er øget (+5).
Headshot området er blevet mindre.
Det er muligt at spille Hostage Rescue og Escape i Single Player med bots.
Der er kommer ny mundings ild.
Colt M203 er fjernet.
Ny "inventory" grafik og "inventory buggen" er fjernet.
Colt M4 fjernet fra Terroristernes "inventory".
AK47 har fået samme "stats" som Colt M4.
Ny spil type (Assault).
Lysspor er blevet optimeret.
Clipping er blevet slået til.
Udenholdenheds systemet er tweaket.
SF "Map/Kick vote" af BDB er inkluderet.

/TykSak

24 Januar 2002  - SF1.75 nyheder

1.75
Nyheder

Ifølge Opti skulle 1.75 IR2 blive frigivet til beta testerne engang i weekenden og derefter skulle der ikke være så lang tid til den færdige version.

Clipping er blevet rettet så den er slået til fra starten.
Map/Kick vote er blevet inkluderet.
Inventory bug er blevet rettet.
Også har "Silverfisken" endelig fået sin vilje og Claymore minen bliver nu mørkegrøn i stedet for den nu meget synlige hvide farve.

/TykSak

22 Januar 2002  - SF1.75 IR1 screenshot

Der er blevet lavet endnu et udkast af det nye "inventory" denne gang med et "metallic look" som er lavet af "entrance13".

Se det nye inventory her!

/TykSak

21 Januar 2002  - SF1.75 IR1 screenshots

Der er blevet lavet et udkast af det nye "inventory" og denne gang er der et lidt mere militært tema over det.
Det kræver lidt tilvending at bruge knapperne nu de er blevet flyttet ud til siden, men man sparer en del tid og når farverne bliver lavet om (grøn=ready) skulle det være til at find ud af.

Se den nye inventory her!

/TykSak

14 Januar 2002  - 1.75 Tunisia

Ben har lavet en ny map som kommer med i SF1.75 og skulle ifølge Opti være ret godt lavet også med hensyn til gameplay.

Se billederne her!

/TykSak

12 Januar 2002  - SF1.75 IR1 screenshots

Optimizer gav os lov til at vise et par billeder af den nye inventory.


Se dem her!

/TykSak

12 Januar 2002  - StrikeForce.dk Forum Version 2

Vores forum er blevet opdateret og har fået en masse nye features så kik ind og giv din mening til kending.

StrikeForce.dk Forum

/TykSak

6 Januar 2002  - SF1.75 IR1

1.75 IR1

StrikeForce 1.75 IR1 er blevet sendt ud til beta testerne og her er listen over de ændringer og tweaks der er lavet i denne udgave:
1) Headshot området er blevet optimeret.
2) M203 er fjernet fra koden.
3) Helt nyt "inventory" grafik. (Se screenshot)
4) M4 er fjenet fra terroristernes "inventory" men AK47eren er blevet tweaket så den kan måle sig med SF holdets M4.
5) Når en karakterer bliver dræbt af en eksplotion vil de blive kastet længere op i luften end før.  (Se screenshot)
6) 12 af våbene har fået optimeret træfsikkerhed, fire modes, skud hastighed (ROF), sigte hastighed, reload tid og mange andre ting er ændret.
7) Karakterer på begge hold er blevet ændret og har fået forskellig højde, blevet bedre til "sit eget" våben, forskellig hastighed og forskellig energi alt efter hvilken våben specialitet de har.

/TykSak

5 Januar 2002  - Flere SF1.75 nyheder

1.75
Nyheder

Området hvori man i øjeblikket kan lave "headshot" er de øverste 40% af modellen vil blive sat ned til 15% så det nu bliver knap så nemt at lave "headshots".

Planen er stadig at fjerne M203eren hvis ikke den kan blive balanceret lidt bedre f.eks. ved at gøre granaterne midre effektive, gøre den tungere eller lade den skyde med tåregas granater. 

/TykSak

3 Januar 2002  - Diverse SF1.75 nyheder

1.75
Nyheder

Optimizer arbejder i øjeblikket på at gøre karakterene i StrikeForce mere varierede og de vil alle have forskellig hastighed, træfsikkerhed, helbred, højde osv. f.eks. vil personer der er meget træfsikre blive langsommere og få mindre energi end en person med mindre god træfsikkerhed.
Der vil ialt blive lavet otte forskellige karakterer på det ene hold og de vil herefter få deres "evner" kopieret over på det modsatte holds personer for ikke at gøre det ene hold bedre end det andet.

Der bliver også tweaket på de forskellige våbens rekyl, andre vil få lidt højere skud hastighed (ROF) og lettere våben vil være hurtigere at bringe op til skulderen.

Brad og Threaders arbejder hårdt på at få det nye "inventory" grafik færdigt som efter sigende skulle være meget flottere end den grønne der er nu.

Brad har også optimeret måden karakterer dør på hvis de bliver dræbt af en eksplotion så de vil blive kastet længere op i luften end før.

Der vil blive inkluderet en lille option der gør det muligt for server admins at slå clipping til og fra så de f.eks. kan slå fra hvis det får for mange klager over lag. Det vil også blive gjort muligt at se om clipping er slået til eller fra på en server inden man "joiner".

/TykSak

2 Januar 2002  - Ny statistik mutator til StrikeForce

Murhaaja fra den Finske "itse" clan har lavet en statistik mutator til StrikeForce. Denne serverside mutator sender statistik til en database efter hvert map. I følge "Murhaaja" så er mutatoren næsten færdig, og snart vil han begynde at lave flere funktioner på deres stats sider.

Er du du server administrator eller kender du en der er, så kontakt Murhaaja eller læs dette og få jeres server på. -=:: Fantasia ::=- er kommet på, og det varer ikke længe før der kommer stats fra den også.

Se stats her stats.itseclan.com

/KeyMaster

2 Januar 2002  - SF1.75 nyheder

1.75
Nyheder

Det er planlagt at den meget kontroversielle Colt M203 vil blive fjernet i den næste version af StrikeForce og den vil ikke komme med i spillet igen med mindre den bliver gjort svagere eller at man fx. får den som en bonus for godt spil.

Kilde: Sonic

/TykSak

2 Januar 2002 - StrikeForce vinder guld og bronze

StrikefForce vandt guld og bronze ved dette års af stemning på Planete Mods.

Guldet blev sammen med Tactical Ops vundet i kategorien "UT Mod of the Year"


Bronzen blev vundet i kategorien "English Mod of the Year" lige under Counter-Strike og Day of Defeat


Se resten af kategorierne på Planete Mods

/TykSak

StrikeForce.dk nyheds arkiv

2001
Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov Dec
2002
Jan Feb Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov